Názov školy | Obchodná akadémia, Stöcklova 24, Bardejov |
Adresa školy | Stöcklova 24, 085 28 Bardejov |
Telefón | +421 0544722384 |
zast@oabar.edu.sk | |
WWW stránka | oabar.edupage.org |
Zriaďovateľ | PSK Prešov |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Miroslav Vančík |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Mgr. Eva Pergerová | |
pedagogickí zamestnanci | PaedDr. Marián Šoth | |
Ing. Erika Horváthová | ||
ostatní zamestnanci | Marta Haromová | |
zástupcovia rodičov | Milan Skurka | |
Dušan Marinko | ||
Mgr. Eva Pergerová | ||
zástupca zriaďovateľa | MUDr. Jozef Halecký | |
Mgr. Eva Kučová | ||
MUDr. Peter Prokopovič | ||
Mgr. Ján Paľa | ||
žiaci | Klaudia Kmecíková |
Názov MZ a PK | Vedúci | Zastúpenie predmetov | Poznámka |
---|---|---|---|
PK spoločensko-vedných predmetov | Mgr. Alexandra Urbanová | SJL, OBN, NAB, ETI, BIE | |
PK ANJ | Mgr. Božena Slimáková | ANJ, KAJ | |
PK cudzích jazykov | PhDr. Eva Jevíková | NEJ, KNJ, RUJ, KRJ, ŠPJ, FRJ | |
PK prírodovedných predmetov | Mgr. Igor Karol | MAT, CVM, INF, HVŠ, CHŠ | |
PK telesnej výchovy | Mgr. Igor Bačišin | TEV | |
PK ekonomiky | Ing. Imelda Kruželákov | POE, DAS, PRN, PDS, POA, ÚSP, POD, MAR, MEU, MvP, PPP, POP | |
PK účtovníctva a informatiky | Ing. Ingrid Hublerová | ÚČT, EKC, CzÚ, CEI | |
PK grafických predmetov | Ing. Darina Šimová | ADK, AKC, SKP |
Počet žiakov školy: 272
Počet tried: 10
Trieda | Počet žiakov | z toho ŠVVP |
---|---|---|
1. A | 26 | |
1. B | 26 | |
2. A | 24 | |
2. B | 24 | |
3. A | 26 | |
3. B | 30 | |
3. C | 20 | |
4. A | 31 | |
4. B | 30 | |
4. C | 29 |
Počet prihlásených žiakov na prijímacie skúšky: súčet / počet dievčat
Počet žiakov prijatých bez prijímacej skúšky: súčet / počet dievčat
Počet žiakov prijatých po úspešnom absolvovaní prijímacích skúšok: súčet / počet dievčat
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2011: súčet / počet dievčat
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2011: súčet / počet dievčat
Gym 8.roč | Gym 6.roč | Gym 4.roč | SOŠ | SOU | OU | Iné | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prihlásení | 48 | |||||||
prijatí | 48 | |||||||
% úspešnosti | 100 |
Trieda | ADK | AKC | ANJ | ANJ2 | AGE | API | BAN | BAN2 | BPP | BIO | BIE | CR2 | CTO | CZA | CEI |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 2 | 3,13 | 2,73 | 2,31 | |||||||||||
1. B | 2,12 | 2,25 | 2,38 | 2,23 | |||||||||||
2. A | 1,71 | 2,24 | |||||||||||||
2. B | 1,79 | 2,38 | |||||||||||||
3. A | 1,88 | 2,67 | 2,17 | 1,81 | |||||||||||
3. B | 1,7 | 2,71 | 2 | 1,63 | |||||||||||
3. C | 2,3 | 2,85 | 2 | 1,95 | |||||||||||
4. A | 1,27 | 2,58 | 1,8 | 1,27 | 1,18 | ||||||||||
4. B | 1,6 | 2,42 | 1,83 | 1,35 | 1,4 | 1 | |||||||||
4. C | 2 | 3,05 | 2,11 | 1 | 2,17 |
Trieda | CHŠ | CVM | CzÚ | CFA | DAS | DEJ | EMA | EKO | EKC | EKO | ETI | FRJ2 | FYZ | HOG | HOK |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 1,92 | 2,54 | |||||||||||||
1. B | 1,85 | 1,92 | |||||||||||||
2. A | 1,75 | 1,75 | |||||||||||||
2. B | 1,46 | 1,83 | |||||||||||||
3. A | 2,69 | ||||||||||||||
3. B | 2,13 | ||||||||||||||
3. C | 2,5 | ||||||||||||||
4. A | 1,54 | 1,83 | |||||||||||||
4. B | 1,15 | 1,33 | |||||||||||||
4. C | 2,06 | 2,93 | 2,66 |
Trieda | HVŠ | CHE | INF | IVT | JOP | KAJ | KNJ | KRJ | MAKR | MAN | MAN | MAR | MAR | MvP | MAT |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 1,62 | 2,46 | |||||||||||||
1. B | 1,62 | 2,42 | |||||||||||||
2. A | 1,96 | 2,42 | |||||||||||||
2. B | 1,71 | 2,13 | |||||||||||||
3. A | 2,47 | 2,57 | 2,5 | ||||||||||||
3. B | 2,46 | 2,33 | 2,1 | ||||||||||||
3. C | 2,62 | 2,57 | 1,75 | 2,65 | |||||||||||
4. A | 2,61 | 2,6 | 1,5 | ||||||||||||
4. B | 1,86 | 2,33 | 2 | ||||||||||||
4. C | 2,5 | 3,11 | 3,1 | 2,03 |
Trieda | NAB | NAH | NEJ | NEJ2 | OBN | OBM | OPP | PRX | POD | POP | POA | POE | PPP | PČOZ | PDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 3 | 2,14 | 2,42 | 2,27 | |||||||||||
1. B | 2,17 | 2,33 | 2 | 1,69 | |||||||||||
2. A | 2,33 | 1,89 | 1,42 | 2,04 | |||||||||||
2. B | 2,67 | 2,36 | 1,83 | 2,17 | |||||||||||
3. A | 2,63 | 2,27 | 2,27 | 1,5 | 2,31 | 1,31 | |||||||||
3. B | 2 | 2 | 2,33 | 1,17 | 1,97 | 1,43 | |||||||||
3. C | 2,57 | 3 | 2,65 | 1,65 | 2,1 | 1,7 | 2,05 | 2,3 | |||||||
4. A | 3 | 2,11 | 1,93 | 1,2 | |||||||||||
4. B | 2,83 | 1,91 | 2 | 1,57 | |||||||||||
4. C | 3,1 | 2,5 | 1,79 | 2,38 | 1,66 | 2,21 |
Trieda | PRN | PRV | PSP | PSP | RUJ | RUJ2 | SEK | SMA | SJL | SPK | Spr | ŠPJ2 | ŠTA | TEA | TŠV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 1,81 | 2,58 | 1,19 | 1,33 | 1,58 | ||||||||||
1. B | 1,62 | 2,5 | 1 | 1,5 | 1,21 | ||||||||||
2. A | 1,87 | 2,17 | 1,33 | 1,04 | 1,67 | ||||||||||
2. B | 1,8 | 2,38 | 1,13 | 1 | 1,04 | ||||||||||
3. A | 2,42 | 2 | 2,58 | 1 | |||||||||||
3. B | 2 | 2,17 | 2,37 | 1 | |||||||||||
3. C | 2,35 | 2,5 | 1 | ||||||||||||
4. A | 1,75 | 2,33 | 1 | 1,5 | |||||||||||
4. B | 1,67 | 1 | 2,23 | 1 | 1 | ||||||||||
4. C | 2,07 | 2,58 | 2,9 | 1 | 2 |
Trieda | TEV | TEO | TČOZ | TER | TVZ | ÚČT | MEU | ÚSP | ZPV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 2,12 | ||||||||
1. B | 1,73 | ||||||||
2. A | 2 | 1,54 | |||||||
2. B | 1,13 | 2,04 | |||||||
3. A | 1,52 | 2,73 | 1,65 | ||||||
3. B | 1,31 | 2,47 | 1,13 | ||||||
3. C | 1,2 | ||||||||
4. A | 1,08 | 1,63 | 1,87 | ||||||
4. B | 1,19 | 1,8 | 1,93 | ||||||
4. C | 1,45 | 1,52 |
Trieda | Počet | Vyznamenaní | Veľmi dobre | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní | Správanie 2 | Správanie 3 | Správanie 4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 26 | 2 | 8 | 26 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 |
1. B | 26 | 4 | 12 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2. A | 24 | 9 | 6 | 24 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
2. B | 24 | 6 | 9 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3. A | 26 | 5 | 6 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3. B | 30 | 7 | 10 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3. C | 20 | 3 | 6 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4. A | 31 | 10 | 11 | 30 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
4. B | 30 | 14 | 7 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4. C | 29 | 5 | 7 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Trieda | Počet | Zamešk. hod. | Zam. na žiaka | Ospravedlnené | Ospr. na žiaka | Neospravedlnené | Neosp. na žiaka |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. A | 26 | 3116 | 119,85 | 2994 | 115,15 | 122 | 4,69 |
1. B | 26 | 2362 | 90,85 | 2362 | 90,85 | 0 | 0,00 |
2. A | 24 | 2036 | 84,83 | 2022 | 84,25 | 14 | 0,58 |
2. B | 24 | 2226 | 92,75 | 2216 | 92,33 | 10 | 0,42 |
3. A | 26 | 2484 | 95,54 | 2453 | 94,35 | 31 | 1,19 |
3. B | 30 | 2786 | 2769 | 17 | |||
3. C | 20 | 2620 | 131,00 | 2620 | 131,00 | 0 | 0,00 |
4. A | 31 | 2254 | 75,13 | 2229 | 74,30 | 25 | 0,83 |
4. B | 30 | 1754 | 58,47 | 1751 | 58,37 | 3 | 0,10 |
4. C | 29 | 3988 | 137,52 | 3974 | 137,03 | 14 | 0,48 |
Názov | Počet žiakov | Úspešnosť v % | Iný údaj o úspešnosti |
---|---|---|---|
Monitor SJL | |||
Monitor MAT |
Predmet | Úroveň | Počet | (M/Ž) | PFEČ priemer | PFEČ počet | PFIČ priemer | PFIČ počet | 1 Ústna | 2 Ústna | 3 Ústna | 4 Ústna | 5 Ústna | Ústna priemer | Ústna počet |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Anglický jazyk | B1 | 53 | (10/43) | 41,80% | 52 | 70,87% | 52 | 16 | 15 | 14 | 7 | 2,23 | 52 | |
Anglický jazyk | B2 | 3 | (0/3) | 51,93% | 3 | 80,00% | 3 | 2 | 1 | 1,67 | 3 | |||
Dejepis | 1 | (0/1) | 1 | 1,00 | 1 | |||||||||
Matematika | 30 | (3/27) | 39,67% | 30 | 13 | 3 | 1,19 | 16 | ||||||
Nemecký jazyk | B1 | 20 | (3/17) | 38,17% | 20 | 56,75% | 20 | 3 | 4 | 8 | 5 | 2,75 | 20 | |
Občianska náuka | 1 | (0/1) | 1 | 2,00 | 1 | |||||||||
Praktická časť odbornej zložky | 90 | (17/73) | ||||||||||||
Ruský jazyk | B1 | 15 | (4/11) | 29,86% | 14 | 60,00% | 14 | 3 | 6 | 5 | 1 | 2,27 | 15 | |
Slovenský jazyk a literatúra | 90 | (17/73) | 53,59% | 89 | 69,06% | 89 | 23 | 32 | 24 | 10 | 2,24 | 89 | ||
Teoretická časť odbornej zložky | 90 | (17/73) | 35 | 35 | 10 | 9 | 1,92 | 89 |
Predmet | Úroveň | Počet | (M/Ž) | 1 Praktická | 2 Praktická | 3 Praktická | 4 Praktická | 5 Praktická | Praktická priemer | Praktická počet |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktická časť odbornej zložky | 90 | (17/73) | 26 | 30 | 25 | 8 | 2,17 | 89 |
Trieda | Študijný (učebný) odbor | Zameranie |
---|---|---|
1. A | 6317 6 obchodná akadémia | |
1. B | 6317 6 obchodná akadémia, 6341 6 škola podnikania | |
2. A | 6317 6 obchodná akadémia | |
2. B | 6317 6 obchodná akadémia | |
3. A | 6317 6 obchodná akadémia | |
3. B | 6317 6 obchodná akadémia | |
3. C | 6341 6 škola podnikania | |
4. A | 6317 6 obchodná akadémia | |
4. B | 6317 6 obchodná akadémia | |
4. C | 6341 6 škola podnikania |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 17 | 6 | 379 | |
TPP-skrátený úväzok | 7 | 0 | 91 | |
TPP-ZPS | 0 | 0 | 0 | |
Na dohodu | 3 | 0 | 6 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 26 | 26 | |
vychovávateľov | |||
asistentov učiteľa | |||
spolu | 26 | 26 |
Ďalšie vzdelávanie | Počet absolventov | Počet študujúcich |
---|---|---|
1.kvalifikačná skúška | ||
2.kvalifikačná skúška | 15 | |
štúdium školského manažmentu | ||
špecializačné inovačné štúdium | ||
špecializačné kvalifikačné | ||
postgraduálne | ||
doplňujúce pedagogické | 11 | |
vysokoškolské pedagogické | ||
vysokoškolské nepedagogické |
Žiaci Obchodnej akadémie v Bardejove sa zapájajú do väčšiny súťaží organizovaných pre stredné školy. Zúčastňujú sa oblastných športových súťaží, súťaží v písaní na stroji a počítači, v účtovníctve, na prezentáciách cvičných firiem, na výstavách cestovného ruchu a aplikovanej ekonómie, a pod. Už tradične sú naši žiaci zapojení do rôznych dobrovoľných zbierok, napr. biela pastelka, pomoc deťom v detských domovoch.
Škola sa prezentuje hlavne prostredníctvom svojej webovej stránky, ktorá je pravidelne aktualizovaná.
Projekty, do ktorých je škola zapojená, ich zameranie, stručná charakteristika
A) Dlhodobé
Aplikovaná ekonómia
Je to vzdelávací program pre študentov 3. ročníka stredných škôl. Je súčasťou vzdelávacieho programu Mládež pre budúcnosť, ktorý prezentuje Nadácia Junior Achievement SR. Študenti reálne zakladajú vlastnú študentskú spoločnosť, volia svojho prezidenta a štyroch viceprezidentov, ktorí ju riadia a s aktívnou pomocou ostatných spolužiakov - zamestnancov firmy - plnia predsavzaté plány. Študentská spoločnosť funguje ako každá iná firma na trhu s jediným rozdielom - časovým obmedzením existencie študentskej spoločnosti - 8 mesiacov.
Pill School Agreement - projekt MŠ a Microsoftu
V rámci projektu získala škola prenájom licencií na operačný systém Windows a kancelársky balík MS Office za symbolický polatok. Každoročne sa podpisuje nová zmluva s aktualizovaným počtom počítačov. Licencie využívajú všetci žiaci.
V školskom roku 2011/2012 nebola v škole vykonaná kontrolná inšpekcia Štátnou školskou inšpekciou.
Vyučovanie na škole sa realizuje v budove na Stöcklovej ulici 24.
V budove Stöcklova 24 je 12 klasických tried, 3 odborné multimediálne učebne informatiky napojené na internet, 1 odborné učebne ADK, 1 učebňa pre vyučovanie cudzích jazykov, 1 odborná učebňa EKC a cvičných firiem. V školskom roku 2011/2012 bola svojpomocne vybudovaná spoločenská miestnosť vybavená multimediálnou technikou a 60 miestami na sedenie. Miestnosť je určená na spoločné prednášky, besedy, porady, a pod.
V budove Stöcklova 20 sa nachádza posilňovňa.
Všetky priestory na škole vyhovujú hygienickým a estetickým požiadavkám.
Škola nevlastní telocvičňu, ale pre vyučovanie telesnej výchovy využívame neďaleké priestory Centra voľného času v Bardejove.
Podobne škola nevlastní školskú jedáleň. Stravovanie žiakov a učiteľov je zabezpečené v školskej jedálni pri Gymnáziu Bardejov a na SPŠ Bardejov. V minulom školskom roku bolo na základe požiadaviek zamestnancov školy zabezpečené stravovanie formou donášky obedov do školy.
1. V kalendárnom roku 2011 bola Obchodnej akadémii v Bardejove poskytnutá dotácia na žiakov v celkovej výške: 406 161 €.
2. Finančné prostriedky za vzdelávacie poukazy sme si neuplatňovali.
3. Iné príjmy naša škola nemala.
Monitorovať uplatnenie absolventov na trhu práce a na vysokých školách.
Prostredníctvom výchovného poradcu sa v priebehu mesiacov jún - september zisťuje uplatnenie absolventov našej školy prostredníctvom NÚP a súčasne sa zisťuje počet absolventov, ktorí pokračujú v štúdiu na VŚ. Vzhľadom na skutočnosť, že niektorí absolventi po ukončení štúdia odchádzajú za prácou do zahraničia, získané informácie nie je možné považovať za 100 %-né.
Utlmiť tie študijné odbory, ktorých absolventi nenachádzajú uplatnenie na trhu práce.
Vzhľadom na skutočnosť, že o našu školu je z hľadiska študentov ZŠ neustále záujem, neuvažujeme o útlme nášho odboru 6317 6 obchodná akadémia a 6341 6 škola podnikania. Ba naopak, snažíme sa ponúknuť našim budúcim študentom nové možnosti štúdia ekonomických predmetov formou nového študijného odboru 6325 6 škola podnikania.
Spolupracovať so zamestnávateľmi a sociálnymi partnermi s cieľom zosúladenia obsahu vzdelávania s požiadavkami trhu práce.
Obsah vzdelávania našich študentov je neustále aktualizovaný a všetky nové legislatívne zmeny sú okamžite zahrnuté do tematických plánov jednotlivých, hlavne odborných, predmetov. Takže obsah vzdelávania je v súlade s požiadavkami trhu práce.
Pretože doterajšie skúsenosti, ktoré sme mali s pomaturitným štúdiom cestovného ruchu a ktoré nám prinášali obrovské problémy, pretože počas študentov v prvom ročníku sa do ukončenia štúdia znížil o 50 %, neuvažujeme v súčasnosti s obnovením tohto štúdia. Súčasne o uvedené štúdium už nie je záujem, pretože v našom meste sú už iné možnosti štúdia pre absolventov stredných škôl - vysokoškolské, bakalárske.
Aj napriek tomu, že sme odborná škola, naši žiaci dosahujú veľmi dobré výsledky hlavne v športových súťažiach. Naši žiaci sa zapájajú do väčšiny súťaži, ktoré sú organizované inými obchodnými akadémiami, napr. písanie na stroji a počítači, súťaž v účtovníctve, prezentácia cvičnej firmy, výstava firiem cestovného ruchu, výstava študentských spoločnosti aplikovanej ekonómie a pod. V minulom školskom roku na škole pracovalo 39 krúžkov v rámci ktorých sa študenti zapájali do mimoškolských aktivít. Najväčší záujem bol o doučovanie v cudzích jazykoch, o prípravu na maturitné skúšky a o internetový klub.
Oblasti, v ktorých sú nedostatky
Určité nedostatky sú vo finančných možnostiach, ktoré škola má. Napríklad nedarí sa nám v plnej miere zabezpečiť všetky učebné pomôcky a odbornú literatúru, ktorú učitelia požadujú. Častokrát si učitelia musia odborné knihy zabezpečiť z vlastných finančných prostriedkov. Potrebovali by sme doplniť žiacku a učiteľskú knižnicu o nové publikácie, na ktoré však nemáme finančné prostriedky. Určitým nedostatkom je aj účasť učiteľov na organizovaných školeniach. Mnohí odmietajú účasť na školeniach, ktoré vedú málo fundovaní a odborne zdatní lektori. Týka sa to hlavne školení pre vyučovanie odborných predmetov.
Absolventi našich študijných odborov sa môžu uplatniť na ktoromkoľvek úseku ako technicko-hospodársky pracovník, prípadne absolventi odboru škola podnikania získavajú vedomosti a zručnosti pre podnikanie v oblasti drobných živností. Takmer 65 % žiakov však pokračuje v štúdiu na vysokých školách ekonomického alebo právneho charakteru. Sú však výnimky, keď naši absolventi pokračujú v štúdiu aj na iných typoch vysokých škôl.
Vo vyučovacom procese v školskom roku 2011/2012 sme sa snažili o maximálne dodržiavanie psychohygienických podmienok.
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín | Vedúci |
---|---|---|---|
Administratívne a korešpondenčné cvičenia | 10 | Ing. Darina Šimová | |
Anglický jazyk pre maturantov | 5 | Mgr. Zdenka Šinaľová | |
Aplikovaná ekonómia | 8 | Ing. Ľubomír Petruška | |
Cestovný ruch | 8 | Ing. Magdaléna Gajdošová | |
Cestovný ruch2 | 20 | Ing. Imelda Kruželáková | |
Cvičná firma v praxi | 8 | Ing. Imelda Kruželáková | |
Cvičná firma2 | 8 | Ing. Magdaléna Gajdošová | |
Hospodárska korešpondencia | 7 | Ing. Mária Tkačivská | |
Internetový klub | 24 | ||
Krúžok ekonómov | 7 | Ing. Erika Horváthová | |
Krúžok písania na PC | 9 | Ing. Erika Horváthová | |
Krúžok populárnej hudby a fotografovania | 8 | PaedDr. Marián Šoth | |
Loptové hry | 5 | Mgr. Slavomír Krok | |
Matematika | 6 | Mgr. Igor Karol | |
Matematika pre maturantov | 11 | Mgr. Mária Koreňová | |
Maturita z účtovníctva | 12 | Ing. Ľuba Marinčáková | |
Mladý účtovník | 8 | Ing. Ľuba Marinčáková | |
Nemecká gramatika | 7 | PhDr. Eva Jevíková | |
Nemecký jazyk | 6 | Mgr. Marta Sterančáková | |
Plavecký krúžok | 4 | Mgr. Gabriela Žáková | |
Plavecký krúžok2 | 7 | Mgr. Igor Bačišin | |
Práca v MK-SOFTe | 7 | Ing. Ingrid Hüblerová | |
Rekreačné posilňovanie | 11 | Mgr. Slavomír Krok | |
Rozhlasový krúžok | 4 | Mgr. Marta Sterančáková | |
Tvorba www stránky školy | 4 | Ing. Gabriela Martičeková | |
Účtovníctvo - 3. ročník | 14 | Ing. Irena Halecká | |
Účtovníctvo - 4. ročník | 4 | Ing. Irena Halecká | |
Účtovníctvo v praxi | 6 | Ing. Ingrid Hüblerová | |
Účtovníctvo2 - 4. ročník | 6 | Ing. Mária Tkačivská | |
Zdokonaľme sa v angličtine | 6 | Mgr. Zdenka Šinaľová | |
Žiacka školská rada | 9 | Mgr. Mária Koreňová |
Škola spolupracuje s rodičmi hlavne prostredníctvom Školskej rady pri OA Bardejov. Na zasadnutia Školskej rady sú pravidelne prizývaní zástupcovia vedenia školy, výchovný poradca, správca neinvestičného fondu.
Škola spolupracuje s verejnosťou predovšetkým počas odbornej praxe, ktorú naši žiaci absolvujú v štátnych a súkromných inštitúciách a bankách v meste a blízkom okolí.
Vypracoval: Mgr. Miroslav Vančík
V Bardejove, 5. októbra 2012
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa:
Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2011/2012 bola prejednaná na Rade školy pri OA Bardejov dňa ..........................